Blog

Super User

Super User

Групова виставка живопису та графіки

 

«Присутність...»,

 

23.11.2020 – 03.12.2020 (велика зала)


          Творча група під керівництвом художника і педагога Людмили Чемоданової вже вкотре проводить свої щорічні звітні виставки живопису та графіки в інформаційно-виставковому центрі "Бузок". І кожного разу - це новий рівень, це черговий виток розвитку, це опанування нових технік і удосконалення вже опанованих, це нові жанри та сюжети. І ця виставка - не виняток. Окрім вже традиційних натюрмортів та пейзажів на виставці широко представлені сюжетні та жанрові роботи. Сама назва "Присутність..." має на увазі наявність людини на картині. Людина - найцікавіший об'єкт для зображення. Інколи вона - головний герой композиції, інколи - другорядний, а іноді просто передбачається її присутність.
          На виставці представлені роботи, виконані в техніці олійного живопису, акрилу, акварелі, пастелі та соусу.

Учасники виставки:

Ганна Красікова

Віра Грозь

Катерина Кривчач

Наталія Отиско

Групова виставка малюнку

 

«Простір доброти»

 

23.11.2020 – 03.12.2020 (мала зала)

         Виставка учнів Юлії Макієвської “Простір доброти”, в якій взяли участь діти віком від 4-ох до 13-ти років. Усі малюнки наповнені дитячою добротою та внутрішнім світлом. Різноманітність творчих напрямків, якими займаються діти містять живопис, графіку, пісочну анімацію та інш. Учні активно беруть участь у творчих проєктах та конкурсах.
         Методика викладання керівника направлена на виявлення суті зображення, вивчення фізичних та оптичних властивостей кольору, адже учні використовують у своїх малюнках обмежену гаму кольорів, збагачуючи її змішанням фарб на палітрі.
Виставка пропонує зануритись у чарівний світ дитинства — місце, що знайоме усім без винятку!

«Fountain-Art – Водограй-мистецтво»

(08.11.2020 – 20.11.2020)

       Художня творчість відомого самобутнього індійського художника Шрі Чинмоя характеризується особливим вибором кольорового рішення і техніки, а також оригінальністю стилю автора. Своє мистецтво майстер назвав «Jharna-Kala», що у перекладі з бенгальського означає «Водограй-мистецтво».

 

        Стиль творів Шрі Чинмоя відрізняється завдяки незвичайній техніці використання спеціально виготовлених губок і пензлів, які створюють вражаючий ефект легкості мазка і філігранності форми. Завдяки інтуїтивно знайденим сполученням кольорів абстрактні картини Шрі Чинмоя, що здаються по-дитячому простими на перший погляд, випромінюють енергію і дарують цілюще відчуття гармонії. Соковита палітра фарб і неприборканий порив образів птахів  діють на органи зору подібно масажу.

        Шрі Чинмой використовував різноманітні техніки – акварель, гуаш, фломастери, туш на виготовленому власноруч тайському папері з включенням пелюсток квітів. Радісні малюнки птахів, образ яких проходить крізь всю творчість художника, нагадують каліграфію дзен-буддизму. Образ птаха займає особливе місце у творчості художника. Це метафоричне вираження устремління душі, або внутрішнього «Я», яке прагне вийти за межі звичайності, підіймаючись вгору і розширюючи відчуття свободи і незалежності.

       Художник в своїх роботах не слідував канонам якоїсь однієї живописної школи, оскільки його мистецтво народжується спонтанно. Картини Шрі Чинмоя позбавлені епатажу. Мовою мистецтва він висловлював те, що приходило з середини душі. Малюючи, майстер дозволяв своєму мистецтву бити фонтаном  енергії прямо з серця. Його творчість передає відчуття гармонії, єдності та щирої радості.

       Оригінали картин Шрі Чинмоя дістали визнання й експонувались в таких відомих музеях і залах, як музей Вікторії та Альберта в Лондоні, Метрополітен музей мистецтв та будинок секретаріату ООН у Нью-Йорці, будинок   Юнеско  в Парижі, Національна галерея в Оттаві, Галерея єдності миру в Цюріху, галерея «Карусель» у Луврі та багатьох інших культурних та громадських центрах світу. Виставки оригінальних робіт Шрі Чинмоя відбулись во многих городах України, у тому числі в Києві (будинок Верховної Ради, Український фонд культури), Харкові (художній музей, муніципальна галерея, художня галерея імені Генріха Семирадського). Більш детальну інформацію про художню творчість автора можна знайти на сайте: www.srichinmoyart.com

ЮЛІЙ (ЮЛІУС) ЄВГРАФОВИЧ ГЛЕНТЦТНЕР

JULIUS GLENZNER

ХУДОЖНИК І ФОТОГРАФ

13.10.2020 - 25.10.2020

 

Фотовиставка присвячена творчості видатного майстра світлопису останньої чверті ХІХ ст. – Юліуса Глентцтнера.

Юлій (Юліус) Євграфович Глентцтнер (Глентцнер, Гленцтнер, Гленцнер, Гленцер, Гленсер) - саксонський підданий, некласний художник, випускник Імператорської Академії мистецтв в Санкт-Петербурзі. Популярність здобув як художник-фотограф, що працював в Харкові в 1873-1882 рр. і в Слов'янську в 1885-1899 (?) рр.

Достеменно відомо, що за походженням він німець, лютеранин, народився в Ризі.

В Росію Юліус Глентцтнер приїхав імовірно в 1850 р. у віці 17 років. З 17 до 24 років, тобто до 1857 р.,  він  навчався живопису в Полтаві у місцевого художника Федора Христофоровича Ленгника. І в тому ж 1857 р. прибув в Санкт-Петербург «для окончательного усовершенствования». У Санкт-Петербурзі він відвідував академічні класи і займався приватними роботами в маєтку Гостилиці. Маєтком Гостилиці, який належав у минулому і генерал-фельдмаршалові Мініху, і трьом поколінням Розумовських, включаючи Кирила, гетьмана України, а пізніше - баронові Федору Врангелю, і ще пізніше - Карлу Сіменсу, в описуваний період володіли Олександр Михайлович Потьомкін, племінник Григорія Потьомкіна, з дружиною Тетяною Борисівною, уродженою княжною Голіциною.

3 Квітня 1859 р. Глентцтнер подає Прохання в Раду Імператорської Академії Мистецтв, в якому пише: «Ныне желая получить звание Художника, для чего написал с натуры этюд голову старика, представляю на благоусмотрение Совета, если труды мои удовлетворительны, удостоить искомаго звания».

Роботи Глентцтнера, ймовірно, виявилися задовільними, тому що вже через три місяці Академією Мистецтв йому було видано атестат з присвоєнням звання некласного художника.

У 1872 р. він прибув в Харків і 13 квітня 1873 р. отримав дозвіл на відкриття фотографічної справи. Спочатку фотографія розташовувалася на вул. Московській, а з 1876 р. - на вул. Катеринославській, № 22, у будинку Ф’єрфора (пізніше будинок перейшов у власність Гінсбурга). Як художник він сам ретушував фотографії і був одним з найпопулярніших професійних фотографів Харкова. У його майстерні керуючим працював майбутній відомий харківський фотограф Олексій Михайлович Іваницький.

«ОСІНЬ, ЗИМА, ВЕСНА, ЛІТО І ЗНОВУ ОСІНЬ…»

Виставка живопису

(28.09.2020- 04.10.2020)

«Кто-то должен всю жизнь учиться,

Кто-то должен учителем быть.

Кто-то должен королем родиться,

Кто-то должен короля родить.

У каждого своё предназначение,

Своя дорога, но суть  заключается лишь в том,

Что свыше дают нам право идти своим путем…»

О. Куцина

 

       Усе в нашому житті циклічно, кінець одного етапу найчастіше є початком іншого. Змінюються пори року, учні поступово виростають в учителів.

      Учитель – це одна з найважливіших персон у житті людини. Той, ким ми надихаємось, чиє мистецтво лежить в основі нашого світосприйняття, закладає міцний фундамент для подальшої нашої творчості.

       Виставка живопису видатних Українських художників Василя Ганоцького, Володимира Носенкова та їх учениці Ольги Куциної «Осінь, Зима, Весна, Літо і знову Осінь» – це проект, головна мета якого – показати циклічність нашого життя. Розкрити, як все розмаїття талантів художників знайшло втілення у творчості Ольги.

        Василь Леонтійович Ганоцький – заслужений діяч мистецтв України, народний художник України, Член-кореспондент Національної академії мистецтв України, професор живопису, член Національної спілки художників України. Володимир Миколайович Носенков – професор, заслужений діяч мистецтв України, яскравий представник монументальної школи, завідувач кафедри Монументального живопису ХДАДМ. Їх творчість дуже різна, проте вона поєдналась у роботах їх учениці Ольги Куциної. Такий незвичний симбіоз дав поштовх новому таланту та привів до появи нової художниці на теренах українського мистецтва.

«Політ мрії»

                                                                 (30.09.2020 – 11.10.2020)

Роботи  харківської художниці Марії Лемешової  презентують живопис в поєднанні з сучасними цифровими технологіями, за допомогою яких картини «оживають». Це стало можливе завдяки технології доповненої реальності AR. У виставці є плоска візуалізація, де «оживлення» відбувається з текстури картин, а також використаний тривимірний контент в поєднанні з живописом.

          Марія Леонідівна Лемешова народилася у 1976 році в м. Харкові. У 1999 році закінчила Харківський національний автомобільно-дорожній університет, у  2002 році – курси живопису в м. Скадовськ. З 2003 року живе в  Харкові. Працює в різних стилях, напрямках. Подорожує, є учасником  багатьох виставок та пленерів.

Своїми роботами автор надихає глядача на політ мрії, згадку   дитинства,  переосмислення звичайного сприйняття мистецтва, побачення незвичайної нової форми поєднання традиційного живопису і цифрових технологій.  «Людина живе мріями, і все починається з мрії. Помічали, які відчуття в той самий момент, коли нас охоплює мрія, як можна виділити з натовпу цілеспрямовану людину, котра прагне до своєї заповітної мрії? Ми ніби стаємо легше, ноги майже не торкаються землі, і начебто крила виростають за спиною – це є відчуття польоту!  Політ забирає нас в інший світ, світ добра, щастя, любові. У дитинстві наші мрії не мають кордонів, ми віримо в диво і казки. Коли ми дорослішаємо, то дитяча віра розсіюється, і, починаючи бачити перед собою життєві реалії, ми раптом розуміємо, що не можемо здійснити всі свої мрії, а деякі люди і взагалі припиняють мріяти» -  говорить Марія.

А є ще квіти, які займають значне місце в творчості художниці.  Квіти – чудесний прояв природи, що пробуджує почуття любові до прекрасного. Колись один мудрий чоловік сказав, що для щастя людини потрібно небагато: сонце, мелодія і квітка. Дійсно, квіти супроводжують нас протягом усього життя. Коли людина втомлюється від суєтності міста та від щоденної монотонності, то вона вибирається в ліс, парк або сквер, де відпочиває  серед дерев, птахів і, звичайно ж, квітів. Природа відкриває перед людиною можливість відчути прекрасне, відчути повноту життя. Якщо ж не виходить часто вибиратися на природу, то  виручають кімнатні квіти, краса яких  розкриває кращі грані людського характеру. Квіти – не просто рослини, а наші супутники по життю, що приносять людині радість і естетичну насолоду.

Сторінка 1 із 23
Шаблоны для сайта